کارگاه ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی و خودکشی در دانشگاه برگزار شد

کارگاه ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی و خودکشی در دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارگاه آموزشی ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی و خودکشی برای دو گروه از پزشکان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش دانشگاه با مشارکت گروه سلامت روانی، اجتماعی واعتیاد معاونت بهداشتی و مرکز آموزش مداوم معاونت آموزشی در روزهای چهارشنبه و شنبه بیستم و بیست و سوم دی ماه سال جاری برگزار شد.

در این کارگاه مباحثی در خصوص آشنایی با چارچوب و نحوه ارائه خدمات برنامه های سلامت روانی، اجتماعی، اعتیاد و خودکشی در نظام شبکه توسط میرمعصومی رئیس گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد و دکتر سام خانیانی کارشناس سلامت روان معاونت بهداشتی ارائه گردید.

در ادامه نیز دکتر صفایی روانپزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه درخصوص تشخیص و درمان اختلالات خلقی و خودکشی و همچنین دکتر لواف روانپزشک در خصوص تشخیص و درمان اختلالات اضطرابی مطالبی را  بیان نمود.

  • کد خبر : 49156
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر