کارگاه آموزشی پرستاری در بیماران تحت درمان با دیالیز در بخش های ویژه برگزار شد

کارگاه آموزشی پرستاری در بیماران تحت درمان با دیالیز در بخش های ویژه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارگاه آموزشی دیالیز در بیماران ویژه با شرکت پرستاران شاغل در بخش های دیالیز و ویژه بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه با تدریس دکتر سلیمانی عضو هیات علمی دانشگاه و رئیس دانشکده پرستاری و مامائی و دکتر عسگری عضو هیات علمی دانشگاه در سالن امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

پرستاران دیالیز با داشتن دانش و مهارت و تخصص لازم در تیم درمانی نقش مهم و غیر قابل انکاری دارند. لذا پرستاران شاغل در بخش های دیالیز علاوه بر مهارت های علمی و عملی، با داشتن رفتاری مهربانانه و برقراری ارتباط دوستانه از نظر جسمی و روحی نیز به بیماران کمک می کنند. 

در همین راستا و به منظور افزایش دانش و مهارت و توانمندی  پرستاران، جلسه آموزشی "پرستاری بیماران دیالیز در بخش های ویژه"  با حضور پرستاران بخش های دیالیز و ویژه شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه برگزار شد.

  • کد خبر : 47126
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *