کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی اجرای برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی و برنامه پیام گزاران سلامت شهرستان دامغان برگزار شد

کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی اجرای برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی و برنامه پیام گزاران سلامت شهرستان دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی اجرای برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی و برنامه پیام گزاران سلامت سازمانی، به منظور داشتن محیط کار سالم، به همت فاطمه صرفی کارشناس ارشد آموزش بهداشت با حضور نمایندگان سازمان های غیردولتی کارخانه ها، شرکت ها و معادن شهرستان دامغان درسالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

ابتدای جلسه کارشناس ارشد آموزش بهداشت شبکه بهداشت و درمان دامغان مطالبی پیرامون اهداف برگزاری هفته ملی مبارزه با سرطان، عوامل خطر سرطان ها، علائم هشداردهنده سرطان ها، غربالگری سرطان ها و نقش پیام گزاران سلامت در همکاری های بین بخشی بیان کرد.

سپس سرگرد سلطانی مقدم از اداره پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دامغان به بیان آسیب های اجتماعی و شناخت انواع مواد مخدر و آثار سوء مصرف مواد مخدر پرداخت و نمونه های انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به حاضران در جلسه نشان داده شد و در ادامه جلسه سرهنگ کاتبی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر دامغان نیز به بیان علل اعتیاد و اهمیت مراقبت خانواده ها از فرزندان خود در برابر انواع آسیب های اجتماعی پرداخت.

این برنامه آموزشی با پاسخ به سوالات متعدد حاضران در جلسه همراه بود و 54 بسته آموزشی مختلف درخصوص پمفلت سرطان روده بزرگ، سرطان پستان، بیماری هاری، پمفلت های ناباروری، ترویج ازدواج، پیشگیری از سقط جنین و باروری سالم، در بین حاضران توزیع شد.

  • کد خبر : 55195
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *