کارگاه آموزشی مهارت ارتباطی ویژه محیط کار در شهرستان سمنان برگزار شد

کارگاه آموزشی مهارت ارتباطی ویژه محیط کار در شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارگاه آموزشی با عنوان مهارت ارتباطی ویژه محیط کار در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

این کارگاه به مناسبت هفته سلامت روان و با حضور پزشکان، مراقبان سلامت و همکاران پذیرش در مراکز و پایگاه های این شهرستان در سه گروه جداگانه در مهر ماه سال جاری با هدف تاکید بر اهمیت آموزش "مهارتهای زندگی" و اهمیت آن در ابعاد مختلف زندگی بویژه در محیط کار و تکریم ارباب رجوع از طریق "آموزش مهارت ارتباطی" به عنوان یکی از بنیادی ترین مهارت ها در عرصه اجتماعی برگزار شد. 

 احمدی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و کارشناس سلامت  روان مرکز خدمات جامع سلامت مهاجران خارجی به بیان مطالب آموزشی درراستای برقراری ارتباط با محوریت آموزش درگاه های ورودی اطلاعات در افراد با تاکید بر مهارت گوش دادن همدلانه پرداخت.

 

  • کد خبر : 47218
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *