کارگاه آموزشی مهارتهای ارتباطی در شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه آموزشی ارتباطی در شهرستان دامغان به مدت دو روز با حضور دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت شهرستان دامغان، کارشناسان ستادی و جمعی از کارکنان مراکز محیطی این شهرستان در سالن آموزش ستاد مرکزی برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام و المسلمین زارعیان روانشناس و استاد دانشگاه ضمن توضیحاتی پیرامون مهارت های ارتباطی و رفع موانع پیشرو، بیان نمود: یکی از ارکان مهم ارائه خدمت به ارباب رجوع برقراری ارتباط موثر می باشد که این امر نقش به سزائی در میزان رضایتمندی در دستگاه های خدمت رسان می باشد.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی و رفع موانع ارتباطی و همچنین دریافت آموزش ها و کسب مهارت های لازم از جمله چگونگی زبان بدن ؛ارتباط کلامی مناسب، لبخند و شنیدن کامل و دقیق خواسته های دریافت کننده خدمت در رسیدن به این مهم تاثیر گذار خواهد بود.