کارگاه آموزشی با عنوان دیابت در دانشگاه برگزار شد

کارگاه آموزشی با عنوان دیابت در دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به همت اداره پرستاری دانشگاه کارگاه آموزشی " دیابت " با تدریس دکتر بیطرف، دکتر فروتن، دکتر دوستمحمدیان و دکتر نجم الدین پزشکان فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم در سالن امام رضا(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

اساتید حاضر در این برنامه آموزشی بیان نمودند: دیابت نوعی بیماری متابولیکی (مربوط به متابولیسم بدن) و یکی از شایع ترین بیماری های غدد است که با سطح قند خون بالا (گلوکز) همراه است و به دنبال نقص در ترشح انسولین یا عملکرد آن یا هر دو ایجاد می‌شود. سطح بالای گلوکز خون (هیپرگلیسمی) می‌تواند منجر به مشکلات جدی در سلامت شود. 

  • کد خبر : 48599
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر