کارگاه آریتمی های قلبی و مراقبت های پرستاری از آن برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ششم و هفتم اردیبهشت ماه 1402 کارگاه حضوری با عنوان "آریتمی های قلبی و مراقبت های پرستاری از آن" برگزار شد.
این کارگاه آموزشی به دبیری حسین داوری با شرکت 60 نفر از داوطلبان با همکاری معاونت درمان دانشگاه در سالن همایش ستاد قدیم دانشگاه در سمنان با سخنرانی دکتر مهدی بخشی برای گروه هدف این برنامه گروه پرستاری (10 امتیاز آموزش مداوم) برگزار شد.
لینک کوتاه خبر :