دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت برگزار می‌کند:

چهارمین جشنواره طب ایرانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دوره چهارم «جشنواره طب ایرانی» که دبیرخانه دائم آن در دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مستقر است، با شعار "طب ایرانی؛ ادغام در نظام سلامت"  و به منظور شناسایی، معرفی، قدردانی و حمایت از دانشمندان، پژوهشگران و نوآوران برتر و همچنین بسترسازی برای بهره‌وری هرچه بیشتر از دستاوردهای پژوهشی اندیشمندان و گسترش بازارهایی دانایی محور و دانش بنیان و آشنایی و تعامل چند جانبه بین مراکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی طب ایرانی در سطح ملی و در سه بخش علمی،  فرهنگ و هنر و ویژه با محورهای اصلی آموزش، پژوهش، درمان، فناوری، بین‌الملل و چهره ماندگار در حوزه طب ایرانی، داروسازی سنتی، و تاریخ پزشکی برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره طب ایرانی همانند جشنواره سوم علاوه بر سه بخش اصلی، دارای بخش دانش آموزی ویژه دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی می‌باشد. همچنین موضوع بخش ویژه چهارمین جشنواره طب ایرانی، " ادغام  خدمات طب ایرانی در نظام سلامت"  است.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمائید

 

 

 

  • کد خبر : 55055
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *