پیام دکتر رشیدی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز ملی منابع انسانی

پیام دکتر رشیدی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز ملی منابع انسانی

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر علی رشیدی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی روز " روز ملی منابع انسانی " را به جامعه دانشگاهی به ویژه اساتید، اعضای هیات علمی، کارکنان و همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک گفت.

 متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بدین شرح است:

بسمه تعالی

روز ملی منابع انسانی، فرصتی ارزشمند برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه و بی‌وقفه سرمایه‌های انسانی ارزشمند در نظام سلامت است؛ کسانی که با تعهد، تخصص و وجدان کاری، نقش بی‌بدیلی در ارتقای بهره‌وری، توسعه پایدار و دستیابی به اهداف متعالی دانشگاه ایفا می‌کنند. نیروی انسانی، قلب تپنده هر سازمان است و بدون شک، کیفیت خدمات سلامت نیز در گرو توانمندی و انگیزه بالای این عزیزان خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت این روز خجسته، مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش‌های بی‌دریغ به همه همکارانم در مدیریت منابع انسانی، مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه، واحدهای محیطی و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ابراز می‌دارم. بی‌تردید، تعالی و پویایی دانشگاه مرهون درایت، مدیریت صحیح و اهتمام شما عزیزان در پیشبرد فرآیندهای انسانی و سازمانی است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه همدلی، هم‌افزایی و بهره‌گیری از توانمندی‌های انسانی، شاهد ارتقاء هرچه بیشتر سطح خدمات و رضایتمندی ذی‌نفعان باشیم. توفیق روزافزون همگان را در مسیر خدمت به نظام سلامت و مردم شریف استان از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

دکتر علی رشیدی پور

رئیس دانشگاه 

  • کد خبر : 61596
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *