پیام استاندار سمنان به مناسبت هفته سلامت 1404
استاندار سمنان: بیاییم با همکاری یکدیگر، سلامت را به اولویت زندگی و دغدغه همگانی تبدیل کنیم تا آیندهای سرشار از توانمندی و بالندگی برای فرزندان این دیار بسازیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر محمدجواد کولیوند استاندار سمنان به مناسبت هفته سلامت 1404 با شعار "سرآغازی سلامت، آیندهای سرآمد" پیامی صادر کرد که این متن پیام به شرح زیر است:

لینک کوتاه خبر :