پیاده روی و کوه پیمایی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان به مناسبت هفته سلامت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، به مناسبت هفته سلامت (9 تا 15 اردیبهشت ماه سال 1402) و پویش برای سلامتی قدم بزن، برنامه پیاده روی و کوه پیمایی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان در ده کیلومتری دامغان حوالی دانشگاه علمی کاربردی رسول اکرم (ص) در کوهستان پارک غدیر، با حضور کارکنان خانم ستاد شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.
این برنامه همراه با صبحانه گرم و سالم بود و حاضران خواستار برگزاری مستمر اردوهای کوتاه اینچنینی شدند.
لینک کوتاه خبر :