پیاده روی و کوه پیمایی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان

پیاده روی و کوه پیمایی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، درراستای اجرای پویش برای سلامتی قدم بزن، برنامه پیاده روی و کوه پیمایی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان در ده کیلومتری دامغان حوالی دانشگاه علمی کاربردی رسول اکرم (ص) در کوهستان پارک غدیر با حضور جمعی از کارکنان ستاد شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.

در این برنامه فرهنگی ورزشی ضمن گرامیداشت هفته سلامت با شعار هایی همچون شیوع رو به رشد آسم را متوقف کنیم، هر فرزند هدیه ای از بهشت، همراه بود و بر اصلاح سبک زندگی از جمله افزایش تحرک بدنی، عدم استفاده از دخانیات، رژیم غذایی سالم و استفاده صحیح و استاندارد از همه ی گروه های غذایی تأکید شد.

در پایان با توزیع صبحانه گرم از حاضرین پذیرایی شد.

  • کد خبر : 44090
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *