پنجمین جلسه هماهنگی اجرای برنامه پیام گزاران سلامت و برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی برای نمایندگان سازمان های دولتی شهرستان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، پنجمین جلسه هماهنگی اجرای برنامه پیام گزاران سلامت و برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی با حضور گسترده پیام گزاران سلامت و نمایندگان سازمان های دولتی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.
ابتدا مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، ابلاغ دکتر علی رسول آبادی از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان را به عنوان رئیس شورای پیام گزاران سلامت سازمان های دولتی شهرستان دامغان به ایشان تقدیم نمود.
سپس دکتر تقوی در خصوص اهمیت نقش پیام گزاران سلامت در پیشبرد برنامه های سلامت در شهرستان دامغان با انجام مسئولیت هر سازمان در قبال سلامت پرسنل و خانواده هایشان، مراجعین و سایر آحاد جامعه، مطالب خود را بیان نمود.
وی در ادامه در خصوص برنامه سلامت خانواده و پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون بالا و همچنین در مورد بیماری های تنفسی، آنفلوآنزا و بر لزوم مشارکت مردم و سازمانها در پیشگیری و کنترل این بیماری ها تاکید کرد.
در این جلسه صرفی کارشناس آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان دامغان، در مورد اهداف برگزاری جلسه و مصوبات جلسات قبل، مطالب خود را بیان و رامشینی کارشناس واحد مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت و درمان دامغان، در مورد بیماری آنفلوآنزا نکات کاربردی را بیان کرد.
حیدری کارشناس سلامت خانواده و جمعیت شبکه بهداشت و درمان دامغان، در خصوص صیانت از جمعیت نکات لازم و مهم را ارائه نمود و در این جلسه رسانه آموزشی آنفلوآنزا بین حاضران در جلسه توزیع شد.