همافزایی در خدمت به نیازمندان؛ محور دیدار مدیرکل کمیته امداد با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه هشتم تیر ماه ۱۴۰۴، محمدحسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با حضور در دفتر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تأکید بر نقش مؤثر کمیته امداد در ارتقاء سطح معیشت، سلامت و توانمندسازی خانوادههای تحت حمایت، گفت: تعامل و همکاری مشترک میان دانشگاه و کمیته امداد میتواند در ارائه خدمات سلامتمحور به نیازمندان و توسعه عدالت اجتماعی در استان، بسیار مؤثر و راهگشا باشد.
در ادامه این نشست، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نیز ضمن قدردانی از دکتر رشیدیپور برای حسن استقبال و دیدگاههای حمایتی، بر آمادگی کمیته امداد استان جهت تقویت همکاریهای مشترک بهویژه در حوزه بهداشت و درمان خانوادههای تحت پوشش تأکید کرد و خواستار بهرهگیری از ظرفیت علمی، تخصصی و زیرساختی دانشگاه در راستای اهداف حمایتی کمیته امداد شد.
در پایان این دیدار، دو طرف با تأکید بر ضرورت همافزایی و برنامهریزیهای مشترک، بر استمرار ارتباطات دوجانبه در قالب تفاهمنامههای همکاری در حوزههایی چون پیشگیری از بیماریها، غربالگری سلامت، آموزش سبک زندگی سالم و حمایتهای درمانی برای مددجویان تأکید کردند.