همایش جوانی جمعیت در شهرستان سرخه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت بزرگداشت هفته جوانی جمعیت و با همکاری اداره ها و سازمان های مردم نهاد و با هماهنگی واحد سلامت خانواده و سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه سال جاری همایش "نبض خانه" با محوریت تحکیم روابط خانواده و آسیب های تک فرزندی" با حضور دکتر حسین گلرخی استاد برجسته کشوری در سالن همایش باران اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.
در این همایش دکتر یدالهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و جمعی از مدیران و کارشناسان ادارات و عموم مردم حضور داشتند، بیاناتی در خصوص مهارت های ارتباطی جهت تقویت روابط زوجین و تربیت فرزندان به جهت پیشگیری از آسیب های تک فرزندی و همچنین بحران کاهش جمعیت در کشور عنوان گردید.
در پایان به سوالات حاضران توسط دکتر گلرخی پاسخ داده شد.
لینک کوتاه خبر :