نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه سال جاری به مناسبت هفته سلامت، در مراسمی زنگ سلامت با حضور کاظمی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، قندالی کارشناس برنامه جوان نوجوان و مدارس و حبیبی کارشناس آموزش شبکه در مدرسه مروج سلامت شمس نواخته شد.
این مراسم که با همت مراقب سلامت مدرسه شمس برگزار شد، شامل برنامه های متنوع شعر خوانی و دکلمه خوانی دانش آموزان در راستای سلامت و تغذیه، عهد بستن با خدا برای حفاظت از سلامتی بود و در پایان اختتامیه سفیران سلامت دانش آموزی با تقدیر از دانش آموزان برگزار گردید.
شایان ذکر است: نواختن زنگ سلامت در هفته سلامت در سایر مدارس شهرستان با حضور مراقبین سلامت تا پایان هفته جاری در حال برگزاری است.