نهمین جشنواره گرامیداشت هفته آموزش در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار خواهد شد
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه بیان نمود: نهمین جشنواره گرامیداشت هفته آموزش از روز دوشنبه 22 الی یکشنبه 28 اردیبهشت ماه در سال 1404 در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار خواهد شد.
دکتر رزیتا هدایتی گفت: آموزش آینده نگر و پیشرو، آموزش مهارت محور و پایدار، آموزش اخلاق مدار، آموزش، سلامت، توسعه پایدار، آموزش از کلاس درس تا عرصه بالینی ،آموزش مبتنی بر شبیه سازی، هوش مصنوعی، تاب آوری و حمایت روانی از استاد و دانشجو محورهای این جشنواره هستند.
وی افزود: در این جشنواره کارگاه های آموزشی توانمندسازی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز به صورت مجازی برگزار می شود و در روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی ضمن تجلیل از چهره ماندگار علمی و پزشکی از فعالان حوزه آموزش (اساتید برجسته، برگزیدگان دانشگاهی جشنواره شهید مطهری و...) تقدیر بعمل خواهد آمد. برپایی بازارچه خیریه لابی دانشکده دندانپزشکی در مراسم گرامیداشت روز استاد، از دیگر برنامه های این جشنواره است.
معاون آموزشی دانشگاه ضمن تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه اعضای هیات علمی در سنگر تعلیم و تربیت و همچنین دانشجویان و کارکنان حوزه آموزشی در عرصه آموزش، خاطر نشان کرد: با توجه به فراهم بودن زیر ساخت ها در این دانشگاه، امیدواریم با حمایت رئیس دانشگاه و همکاری مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان در سال های آتی شاهد دستاوردهای خوبی در ارتقاء آموزش علوم پزشکی باشیم.
لینک کوتاه خبر :