نظارت عالیه معاون و مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه از حوزه بهداشت شهرستان مهدیشهر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نظارت عالیه معاون و مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از شهرستان مهدیشهر با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی، مهندس دارائی معاون فنی معاونت و جمعی از مدیران گروه ها و اعضای تیم نظارت در ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر با بررسی فرایند اجرای برنامه های مختلف بهداشتی در این شهرستان انجام شد.
در ابتدای این نظارت عالیه، نشستی با حضور مسئولان ستادی و شهرستانی برگزار و در این نشست گزارشی از روند نتایج مصوبات نظارت عالیه قبلی، شاخص ها و وضعیت عملکرد واحدهای فنی مختلف شهرستان پیشگفت ارائه شد و مسئولان واحدهای فنی معاونت به تفکیک، توضیحات موردنیاز درخصوص گزارش ارائه شده و چالش های موجود را بیان نمودند.
دکتر منتظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر گزارشی پیرامون وضعیت مالی شهرستان، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی ارائه نمود و پس از بحث و تبادل نظر بین اعضای حاضر در این جلسه، مقرر شد تامین اعتبار لازم در این خصوص توسط همکاران امور مالی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی در اولین فرصت صورت پذیرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از ارائه گزارش مطلوب شهرستان مهدیشهر و تلاش ها و زحمات رئیس و کارکنان محیطی و ستادی مهدیشهر در ارائه خدمت به مردم، از مدیران نیروی انسانی و امور مالی دانشگاه حاضر در جلسه، قول مساعد برای پیگیری تامین اعتبار و نیروی انسانی مورد نیاز، رفع مسائل مربوط به وسیله نقلیه، ارتقای زیرساخت های فناوری اطلاعات، خرید تجهیزات آزمایشگاهی و پرداخت بدهی های دارویی را گرفت.
دکتر سید سعید کسائیان تاکید کرد: با وجود چالش های موجود، ارائه خدمات و فعالیت ها و برنامه های واحدها براساس شرح وظایف محوله و دستور عمل های موجود باید با جدیت پیگیری شود تا شاهد ارتقای بیش از پیش کمیت و کیفیت شاخص ها در سطح شهرستان و دانشگاه و ارائه خدمات بهینه به مردم و مراجعان باشیم.
همچنین مهندس دارائی بر بیان هرگونه پیشنهاد و انتقاد درخصوص ارائه بهتر خدمات در حوزه های فنی و با در نظر گرفتن محدودیت های موجود تاکید نمود.