نظارت عالیه معاون و مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه از حوزه بهداشت شهرستان دامغان

نظارت عالیه معاون و مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه از حوزه بهداشت شهرستان دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز چهارشنبه هجدهم مهر ماه سال جاری نظارت عالیه معاونت بهداشتی با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی، مهندس دارائی معاون فنی معاونت، دکتر رهبر مدیر شبکه و ارتقای سلامت و سایر مدیران گروه ها و اعضای تیم نظارت از ستاد شبکه بهداشت و درمان  شهرستان دامغان، با بررسی فرایند اجرای برنامه های مختلف بهداشتی در این شهرستان انجام شد.

در ابتدای این نشست، گزارشی توسط شهرستان از روند نتایج مصوبات نظارت عالیه قبلی، شاخص ها و وضعیت عملکرد واحدهای فنی مختلف ارائه گردید و در ادامه واحدهای فنی معاونت به تفکیک، توضیحات مورد نیاز درخصوص گزارش ارائه شده و چالش های موجود را بیان نمود.

در ادامه دکتر کسائیان از اقدامات خوب و برجسته شهرستان مانند مداخله درخصوص کنترل بیماری تب مالت، نظام خوب مراقبت بیماری ها و ... قدردانی نمود و از مدیریت شبکه خواست گزارش مداخلات جهت الگوسازی و بهره مندی سایر شهرستان ها به معاونت ارسال شود.

مهندس دارائی هدف معاونت از برگزاری این نظارت ها را کمک به شهرستان ها برای رسیدن به اهداف بهداشت درخصوص ارائه بهتر خدمات در حوزه های فنی ستادی و محیطی بیان نمود و از همکاری و زحمات ریاست دانشگاه، همکاران معاونت بهداشتی، مدیریت شبکه و همکاران شهرستان بابت مداخلات خوب صورت گرفته درخصوص کنترل بیماری سالک در این شهرستان تقدیر و تشکر نمود و پیشنهاد کرد در مورد رفع سایر مسائل شهرستان هم می توان از مداخلات مشابه برنامه سالک استفاده نمود.

در پایان جلسه، مقرر شد در دور بعدی نظارت عالیه، پایش و نظارت از یکی از مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش شهرستان به عمل آید.

 

  • کد خبر : 53709
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *