نشست هم اندیشی پیرامون نحوه اجرای برنامه خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی برگزار شد

نشست هم اندیشی پیرامون نحوه اجرای برنامه خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست هم اندیشی پیرامون نحوه اجرای برنامه خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی با حضور مهندس فرهادی  معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مهندس دارائی معاون فنی مرکز بهداشت استان و سرپرست مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه، نماینده مجلس شورای اسلامی سمنان، نماینده دفتر امور هماهنگی اقتصادی استانداری، رئیس اتاق اصناف استان، گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی و کارشناس مسئولان بهداشت محیط شهرستان های سمنان، گرمسار و شاهرود و مدیران دفاتر خدمات سلامت برگزار شد.

این جلسه در پی نامه استاندار سمنان به معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درخصوص نحوه انجام خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی تحت پوشش این دانشگاه توسط متصدیان صنوف برگزار شد و لازم است تمامی متصدیان واحدهای صنفی بر اساس تصویب نامه هیات وزیران و هیئت مقررات زدایی و بهبود کسب و کار، نسبت به رعایت الزامات وزارت بهداشت و درمان به صورت خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی اقدام نمایند.

 

 

  • کد خبر : 54939
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *