نشست هم اندیشی پیرامون برنامه های اجرایی بهداشتی در مدارس در سال تحصیلی جدید در شهرستان سرخه

نشست هم اندیشی پیرامون برنامه های اجرایی بهداشتی در مدارس در سال تحصیلی جدید در شهرستان سرخه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1403-1402، روز چهارشنبه 22 شهریور ماه سال جاری نشست هم اندیشی پیرامون برنامه های اجرایی بهداشتی در مدارس در سال تحصیلی جدید با حضور دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و نمایندگانی از اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان این شهرستان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه بر پیشگیری و مراقبت از بیماری کرونا در سال تحصیلی جدید در مدارس تاکید نمود و سپس مسئول بهداشت مدارس این شهرستان در خصوص برنامه های اجرایی بهداشتی در مدارس، مسئول بهبود تغذیه در راستای  اجرای برنامه مکمل یاری دانش آموزان، مسئول بهداشت خانواده در خصوص اجرایی شدن ماده 28 و فضاسازی مناسب جوانی جمعیت در مدارس و مسئول بیماری ها در خصوص بیماری پدیکولوزیس (شپش سر) و سایر بیماری های واگیردار مطالبی را بیان نمودند.

 

  • کد خبر : 46385
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *