نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برگزاری هفته های سلامت و جمعیت با حضور نمایندگان روابط عمومی حوزه های دانشگاه

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برگزاری هفته های سلامت و جمعیت با حضور نمایندگان روابط عمومی حوزه های دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه سال جاری نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برگزاری هفته های سلامت و جمعیت سال 1402 با حضور کارن یحیائی دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته سلامت و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، کارشناسان ستادی روابط عمومی و نمایندگان روابط عمومی در حوزه های مختلف دانشگاه در سالن امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته سلامت ضمن خیرمقدم و عرض خداقوت به نمایندگان روابط عمومی در حوزه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیان کرد: همانطور که مستحضر هستید هفته سلامت در سال جاری با شعار "سلامت برای همه با پزشکی خانواده" از روز شنبه نهم اردیبهشت ماه آغاز می شود  و پس از آن نیز در هفته پایانی اردیبهشت هفته جمعیت را در پیش داریم.

کارن یحیائی ادامه داد: با توجه به اهمیت حوزه روابط عمومی در اطلاع رسانی درخصوص محتواهای آموزشی و انتشار اخبار پیرامون اقدامات انجام شده در دانشگاه، بدیهی است که نقش روابط عمومی در برگزاری این مناسبت ها بسیار مهم و موثر می باشد.

وی با اشاره به اینکه در نام گذاری روزهای هفته سلامت 1402، روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه به نام "سلامت و رسانه" نام گذاری شده است، گفت: نامگذاری این روز نشاندهنده جایگاه ویژه رسانه در حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم می باشد که این امر وظیفه ما در روابط عمومی را سنگین تر خواهد نمود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه ادامه داد: این نشست با هدف مشخص شدن برنامه ها در راستای اهداف و روزشماری است که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای هفته سلامت و جمعیت ابلاغ شده است، برگزار شده و در این هفته ها برنامه هایی با محوریت سلامت و جوانی جمعیت که یکی از برنامه ها و طرح های مهم وزارت بهداشت می باشد، خواهیم داشت.

وی ضمن قدردانی از همراهی و زحمات نمایندگان روابط عمومی در واحدهای تحت پوشش دانشگاه، تأکید کرد: باید در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه طبق برنامه های پیشنهادی ارسال شده از سوی ستاد مرکزی دانشگاه در راستای شعار سال، برنامه های متنوعی برگزار و گزارش عملکرد به این مدیریت ارسال شود.

در ادامه این نشست کارشناسان ستادی و نمایندگان روابط عمومی در واحدهای تحت پوشش دانشگاه به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و مسائل مربوط به حوزه کاری خود پرداختند.

 

 

 

  • کد خبر : 43587
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *