نشست هم اندیشی مدیران حوزه سلامت شهرستان دامغان برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران حوزه سلامت شهرستان دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه مدیران سلامت شهرستان دامغان  با حضور جمعی از مدیران و مسئولان حوزه سلامت در دفتر دکتر سید حسن تقوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.

در این نشست که با هدف بررسی چالش‌ها و ارتقای سطح خدمات سلامت شهرستان برگزار شد، دکتر روح الله رستمی رئیس دانشکده بهداشت دامغان، دکتر فائزه زارع‌زاده رئیس مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولایت، دکتر ابراهیمیان معاون درمان شبکه، آقای ترابی مسئول واحد حراست و آقای مهرابی کارشناس حراست حضور داشتند.

در جریان این جلسه، موضوعات مهمی از جمله مسائل آموزشی، بهداشتی و درمانی، وضعیت نیروی انسانی، پروژه‌های عمرانی در دست اجرا و سایر محورهای مرتبط با نظام سلامت شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر تقوی در این جلسه با تأکید بر لزوم هماهنگی و تعامل مستمر میان مجموعه‌های دانشگاهی، درمانی و اداری، اظهار داشت: پیشبرد اهداف نظام سلامت نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، هم‌افزایی ظرفیت‌ها و بهره‌گیری از توان علمی و اجرایی تمامی بخش‌هاست.

سایر حاضران نیز ضمن ارائه گزارش از حوزه‌های تحت مدیریت خود، پیشنهاداتی جهت ارتقای بهره‌وری، بهبود فرآیندهای درمانی و بهداشتی و توسعه زیرساخت‌های عمرانی ارائه کردند و در پایان مقرر شد جلسات کارشناسی و مدیریتی به‌صورت منظم و هدفمند برگزار شود تا ضمن رصد مستمر چالش‌ها، تصمیمات لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتخاذ و اجرایی شود.

  • کد خبر : 56087
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *