نشست هم اندیشی رئیس اداره پرستاری دانشگاه با مترون، سوپروایزرها و سرپرستاران بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر

نشست هم اندیشی رئیس اداره پرستاری دانشگاه با مترون، سوپروایزرها و سرپرستاران بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست هم اندیشی رئیس اداره پرستاری دانشگاه با مدیران پرستاری بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر در روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه سال جاری در سالن [جلسات این بیمارستان برگزار شد.

در این جلسه هم اندیشی و هم افزایی که داوری رئیس اداره پرستاری دانشگاه، مترون، سوپروایزرها و سرپرستاران بیمارستان 15 خرداد حضور داشتند، اهم موضوعات در خصوص شرکت با شکوه در انتخابات نظام پرستاری، انجام صحیح دستورالعمل ها و فرآیند ها، تعرفه گذاری و نحوه باز توزیع آن و ... به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

 

  • کد خبر : 46165
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *