نشست هم اندیشی رئیس اداره پرستاری دانشگاه با مترون، سوپروایزرها و سرپرستاران بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست هم اندیشی رئیس اداره پرستاری دانشگاه با مدیران پرستاری بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر در روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه سال جاری در سالن [جلسات این بیمارستان برگزار شد.
در این جلسه هم اندیشی و هم افزایی که داوری رئیس اداره پرستاری دانشگاه، مترون، سوپروایزرها و سرپرستاران بیمارستان 15 خرداد حضور داشتند، اهم موضوعات در خصوص شرکت با شکوه در انتخابات نظام پرستاری، انجام صحیح دستورالعمل ها و فرآیند ها، تعرفه گذاری و نحوه باز توزیع آن و ... به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
لینک کوتاه خبر :