نشست هم اندیشی درراستای آغاز طرح تکمیلی پویش ملی سلامت در معاونت بهداشت دانشگاه برگزار شد

نشست هم اندیشی درراستای آغاز طرح تکمیلی پویش ملی سلامت در معاونت بهداشت دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ همزمان با گرامیداشت روز پیشگیری و مبارزه با بیماری ها، نشست مجازی هماهنگی و اجرای طرح تکمیلی پویش ملی سلامت برای افراد بالای 18 سال در روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه 1403 در سالن جلسات معاونت بهداشت دانشگاه برگزار شد.

این نشست درراستای آغاز طرح تکمیلی پویش ملی سلامت برای افراد بالای 18 سال و در راستای بهبود شاخص های سلامت، ابتلا به بیماری ها و افزایش پوشش مراقبت ها با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، مهندس دارایی معاون فنی، مدیر بیماری ها، روساء و مدیران شبکه ها برگزار گردید و به سوالات شرکت کنندگان در جلسه پاسخ داده شد. 
 
در این جلسه دکتر سید سعیدکسائیان معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت روز پیشگیری و مبارزه با بیماری ها، در خصوص اهمیت انجام طرح و غربالگری، شناسایی و مداخله به موقع بیماریها و افزایش سواد سلامت جامعه مطالبی بیان و دکتر محمد ناصر رهبر مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریها معاونت بهداشتی راه های یکسان سازی استخراج آمار و مسیرهای ثبت سامانه را مطرح کرد.
 
لازم به ذکر است: طرح تکمیلی پویش ملی سلامت تا 10 خرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
 
 
  • کد خبر : 51746
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر