نشست هماهنگی در رابطه با اجرای پویش ملی سلامت در شهرستان گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در روز چهارشنبه 24 آبان ماه 1402 اولین جلسه هماهنگی درراستای اجرای طرح پویش ملی سلامت با غربالگری دیابت و فشار خون در سالن شهید عامری شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد.
در این جلسه که معاون بهداشتی، مسئولان مراکز و واحد های تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار حضور داشتند، دستورالعمل و روند اجرایی برنامه بیان و مقرر شد گروه های اعزامی به اداره ها و مراکز تجمعی علاوه بر اجرای این طرح ملی در اولین فرصت ممکن، اطلاعات اولیه جمعیتی برای گروه هدف این پویش استخراج و بر عملکرد مراقبان و بهورزان نظارت بیشتر شود.
لینک کوتاه خبر :