نشست فصلی نمایندگان آموزش سلامت و مرییان داوطلبان سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

نشست فصلی نمایندگان آموزش سلامت و مرییان داوطلبان سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه 27 شهریور ماه سال جاری نشست فصلی نمایندگان آموزش سلامت و مرییان داوطلبان سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان میزبان برگزاری جلسه در راستای برنامه های آموزش و ارتقای سلامت، نحوه احتساب شاخص ها، برنامه داوطلبان سلامت و نحوه تدوین و ارسال گزارش دهی به مناسبت های مختلف بود.

این اقدام توسط توسط کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت و کارشناس جلب مشارکت های مردمی مرکز بهداشت شهرستان سمنان ارائه شد.

  • کد خبر : 46475
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *