نشست صمیمی و هم اندیشی سرپرست بیمارستان با کارکنان بخش های درمانی این بیمارستان

نشست صمیمی و هم اندیشی سرپرست بیمارستان با کارکنان بخش های درمانی این بیمارستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه 18 آذر ماه سال جاری نشست هم اندیشی سرپرست بیمارستان معتمدی گرمسار با کارکنان بخش های مراقبت های ویژه جنرال ICU و مراقبت های قلبی CCU در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

این نشست های صمیمانه که دکتر مومنی سرپرست بیمارستان، واحدی سرپرست مدیریت داخلی، شاه حسینی مترون و پرسنل بخش های مراقبت های ویژه جنرال ICU و مراقبت های ویژه قلبی CCU حضور داشتند، کادردرمان و کارکنان این بخش ها دغدغه های خود و بخش محل خدمت را بیان نموده و برای رفع چالش ها در جلسه همفکری صورت گرفت.
  • کد خبر : 48376
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *