نشست صمیمی دانشجویان پزشکی با اعضای کمیته اعتبار بخشی دانشکده پزشکی

نشست صمیمی دانشجویان پزشکی با اعضای کمیته اعتبار بخشی دانشکده پزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست صمیمی نمایندگانی از مقاطع علوم پایه، مقدمات بالینی ، کارآموزی و کارورزی دانشکده پزشکی با دکتر معماریان رئیس دانشکده، دکتر مسعودیان معاون آموزش بالینی دانشکده ،دکتر صفری معاون آموزش علوم پایه دانشکده، دکتر حاجی احمدی مسئول دفتر توسعه آموزش پزشکی دانشکده، دکتر کارگری مسئول دوره پزشکی عمومی، آقای قصاب مسئول امور عمومی دانشکده، چهل تنی مسئول اداره آموزش دانشکده در روز دوشنبه 10 مهر ماه سال جاری در دفتر ریاست این دانشکده برگزار شد.

دکتر معماریان رئیس دانشکده پزشکی بیان نمود: این دانشکده با وجود شما دانشجویان حیات دارد. دانشجو باید در آموزش و پژوهش از تمام پتانسیل خود استفاده و همیشه امید و انگیزه خود را حفظ کند. موانع همیشه هستند و باید از ورود افکار منفی به درون ذهن خود جلوگیری کنید. اصلاح را باید از خود و محیط پیرامون خود شروع کنیم تا بتوانیم برای جامعه و کشور تاثیرگذار باشیم.

در این جلسه مهمترین مسائل موجود در فرایندهای آموزشی در مقاطع علوم پایه، مقدمات بالینی، کارآموزی و کارورزی توسط نمایندگان مقاطع مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این زمینه ها تصمیماتی اتخاذ شد.

شایان ذکر است: دانشکده پزشکی سمنان در هفته اول آبان ماه میزبان ارزیابان بیرونی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت متبوع خواهد بود.

  • کد خبر : 46712
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *