نشست صمیمی اعضای کمیته اعتبار بخشی دانشکده پزشکی با دانشجویان پزشکی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست صمیمی اعضای کمیته اعتبار بخشی دانشکده پزشکی با نمایندگان دانشجویان پزشکی در مقاطع علوم پایه، مقدمات بالینی، کارآموزی و کارورزی و نیز دبیران کمیته های فعال دانشجویان پزشکی در روز سه شنبه بیست و دوم فروردین ماه سال جاری در دانشکده پزشکی برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه با تاکید بر اهمیت حضور فعال دانشجویان در حوزه های 8 گانه استانداردهای ملی دوره پزشکی خواستار مشارکت فعال و موثر دانشجویان در کارگروه های تخصصی شد و در ادامه جلسه نمایندگان دانشجویان در مقاطع مختلف دوره پزشکی عمومی و دبیران کمیته های فعال دانشجویی به بیان نیازهای آموزشی ، موانع و مشکلات و راهکارهای پیشنهادی پرداختند.
استمرار جلسات مشترک و پاسخگویی به انتظارات از مهمترین خواسته های مورد تاکید دانشجویان در این جلسه بود.