نشست سرپرست معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه با رئیس شورای برنامه ریزی خدمات یاورانه دانشگاه های علوم پزشکی منطقه یک کشور
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست هماهنگی و ارزیابی فعالیت های اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر علی خالقیان سرپرست معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، محمدرضا صادقی رئیس شورای خدمات یاورانه منطقه یک، دکتر مجتبی سلطانی رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه و کارشناسان اداره مشاوره دانشگاه در دفتر معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه برگزار شد.
سرپرست معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تشکر از زحمات ارزنده روانشناسان در اداره مشاوره دانشگاه و اهمیت حوزه سلامت روان دانشجویی تاکید و بیان کرد: تلاش ها برای بهبود شاخص های اداره مشاوره و به صورت ویژه نیروی انسانی آغاز شده و خوشبختانه با پیگیرهای مکرر تاکنون یک نفر به مجموع نیروی انسانی این اداره افزوده شده و مصوباتی جهت بهبود تعداد نیروی انسانی حاصل شده است.
دکتر علی خالقیان با اشاره به مجموع فرصت ها و محدودیت های اداری، اظهار داشت: امید است با ادامه پیگیریها بستر لازم برای تبیین ضرورت افزایش نیروی انسانی و به موازات آن بهبود مجموع خدمات اداره مشاوره به دانشجویان شود.
در ادامه این نشست صادقی رئیس شورای خدمات یاورانه منطقه با ارائه گزارشی از عملکرد اداره مشاوره بر اساس شاخص های مربوطه، میزان پوشش غربالگری سلامت روان دانشجویان را در دانشگاه علوم پزشکی سمنان مطلوب ارزیابی کرد و برخی چالش ها و مسائل این حوزه بیان شد.
در پایان دکتر سلطانی رئیس اداره مشاوره و سلامت روان اداره نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص تغییرات صورت گرفته در عملکرد اداره مشاوره بر اساس شاخص ها از حضور و پیشنهادات رئیس شورای خدمات یاورانه منطقه یک کشور در راستای بهبود شاخص های عملکردی اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه قدردانی کرد.
همچنین ابلاغ چارت جدید ادارات مشاوره از دیگر موضوعات مورد بحث بود و نکاتی در مورد چگونگی عملیاتی شدن چارت مورد تبادل نظر واقع شد.