نشست سرپرست شبکه بهداشت و درمان دامغان با پیشکسوتان حوزه سلامت برگزار شد

نشست سرپرست شبکه بهداشت و درمان دامغان با پیشکسوتان حوزه سلامت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست صمیمی و هم‌اندیشی محمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان دامغان با جمعی از بازنشستگان خدوم و پیشکسوتان گران‌قدر حوزه سلامت در روز شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۴ با هدف بررسی مسائل رفاهی، معیشتی، مطالبات و همچنین استفاده از ظرفیت‌های علمی و تجربی این قشر ارزشمند، در سالن اجتماعات شبکه برگزار شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با تجلیل از خدمات صادقانه و ماندگار بازنشستگان، آنان را سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام سلامت خواند و بر اهمیت بهره‌گیری از دانش و تجربه آن‌ها در توسعه و بهبود برنامه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان تأکید کرد.

مهندس محمدین افزود: پیشکسوتان حوزه سلامت، نه‌تنها در دوران خدمت، بلکه پس از بازنشستگی نیز می‌توانند با حضور فعال در برنامه‌ها و شرایط خاص، همچون بحران‌ها و بلایای طبیعی، نقش مهمی ایفا کنند. این نشست، سرآغازی برای تقویت ارتباط شبکه با این عزیزان و استفاده از ظرفیت‌های مغفول‌مانده آنان است.

در این نشست دکتر زارع زاده رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان نیز حضور داشت و بر اهمیت نقش آفرینی پیشکسوتان در ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی تأکید نمود.

در ادامه نشست، بازنشستگان حاضر با قدردانی از برگزاری این دیدار و توجه مسئولان به جایگاه و نیازهای آنان، به بیان دغدغه‌ها، مسائل معیشتی، مطالبات صنفی و نیز پیشنهاداتی در خصوص نحوه تعامل مؤثر با شبکه، مشارکت در برنامه‌های آموزشی و واکنش در شرایط بحرانی پرداختند و در پایان مقرر شد پیگیری مطالبات بازنشستگان به‌صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و زمینه‌های همکاری مشترک در قالب برنامه‌ای منسجم بررسی و اجرایی شود.

  • کد خبر : 57941
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *