نشست اندیشگاه سلامت زیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان (ساغ) برگزار شد

نشست اندیشگاه سلامت زیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان (ساغ) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست اندیشگاه سلامت زیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان (ساغ) به ریاست دکتر محمد عزتی رئیس اندیشگاه سلامت استان سمنان در سالن مشاورین حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در چهارشنبه بیستم تیر ماه سال جاری برگزار شد.

در ابتدای نشست رئیس اندیشگاه سلامت استان سمنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم و خیر مقدم خدمت اعضای اندیشگاه سلامت استان، به سیاست های اندیشگاه سلامت مطابق شیوه نامه اندیشگاه پرداخت و بیان نمود: اندیشگاه سلامت یک بازوی فکری دانشگاه می باشد.

دکتر محمد عزتی به طرح مسائل سلامت درون و برون سازمانی ارسالی از دستگاه های اجرایی استان سمنان و راهکار های پیشنهادی برای رفع آن پرداخت.

در ادامه هر کدام از اعضاء، پیشنهادات خود برای حل مسائل مربوط به حیطه سلامت بیان نمود و در این خصوص به بحث و بررسی نظرات پرداخته و مقرر شد اعضا به الویت بندی عناوین مطرح شده بپردازند و در نشست بعد به پیش نیازهای عملی شدن این اندیشه ها پرداخته شود.

  • کد خبر : 52685
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

عکاس

تصاویر