نشست اعضای شورای بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

نشست اعضای شورای بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست اعضای شورای بهداشتی شهرستان سمنان با حضور دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و سایر اعضای این شورا در سال جلسات سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان به بیان اهداف و دستور جلسه پرداخت و بر تاثیر برگزاری این نشست ها و هم اندیشی پیرامون مسائل بهداشتی شهرستان سمنان بر ارتقای سطح سلامت مردم شهرستان تاکید و بیان نمود: مهم ترین هدف در حوزه سلامت، خدمت رسانی به مردم درراستای رفع نیازهای بهداشتی و درمانی است.

در ادامه این نشست اعضای حاضر در جلسه پیرامون تعداد انتساب جمعیت انجام شده در سامانه اپراتور ملی سلامت توسط واحدهای محیطی، رتبه بندی کمی و کیفی کلیه مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های بهداشتی در تابستان سال 1403، فرایند مدیریت برنامه خودکشی در مراکز، برگزاری جلسات آموزشی گروهی برای سفیران و داوطلبان سلامت به صورت استاندارد، پاسخ به پس خوراند نظارت ها در موعد مقرر، غربالگری پدیکولوزیس درمدارس، برنامه خطرسنجی بیماریهای دیابت و فشارخون، تغییرات اعمال شده در آزمون جامع پزشکان ، لزوم مروردستورئعمل های آموزشی در محل کار و سایر مسائل بهداشتی درمانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است: در این نشست تقدیر از مراکز برتر درخصوص بررسی عملکرد کمی و کیفی تمامی مراکز ارائه دهنده خدمات در تابستان 1403 نیز انجام شد.

  • کد خبر : 53544
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *