نشست اعضای خانه مشارکت مردم در سلامت استان سمنان برگزار شد

نشست اعضای خانه مشارکت مردم در سلامت استان سمنان برگزار شد

جلسه خانه مشارکت مردم در سلامت استان سمنان با حضور نماینده های داوطلبان سلامت، حوزه دانشجویی، خیرین، سازمان زندان ها، سازمان تبلیغات اسلامی، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان نظام پزشکی، کمیته امداد، آموزش و پرورش، بهوزان، دهیاران استان، سمن ها، دانشگاه سمنان و بسیج جامعه پزشکی،گروههای جهادی و روسای خانه مشارکت شهرستانها، جانشین رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی و حوزه اجتماعی دانشگاه در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد.

در ابتدا دکتر مشیری مشاور امور اجتماعی دانشگاه ضمن خیر مقدم، عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و محکومیت  اقدام تروریستی صهیونیست، به بیان اهداف جلسه پرداخت و سپس دکتر رهبر مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه مباحثی پیرامون اهمیت موضوع بیماریهای منتقله توسط پشه آئدس، وضعیت بیماری دانگ در منطقه و جهان، وضعیت مراقبت آئدس در کشور، تعریف اپیدمیولوژی دوره بیماری و نهفتگی بیماری تب دانگ، زیکا و چیکونگونیا مطالبی را بیان نمود.

در ادامه منشی زاده رئیس خانه مشارکت استان  مطالبی در راستای همراهی و جذب خیرین سلامت، همکاری با شبکه های بهداشت و درمان، شناسائی مشکلات در حوزه سلامت، هدفمند کردن مطالبه گری با توجه به ظرفیت استان، جوانی جمعیت و راه اندازی مرکز نفس در سه شهرستان پرداخت.

در پایان جلسه روسای خانه مشارکت شهرستان ها گزارش فعالیت ها و اقدامات خود را در سال 1402 ارائه و در خصوص نقاط قوت و ضعف خانه مشارکت مردم در سلامت به بحث و تبادل نظر نمودند.

  • کد خبر : 52914
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *