نشست ارزیابی نحوه همکاری دانشگاه با موسسه های جذب دانشجوی بین الملل دارای مجوز با حضور نماینده های وزارت علوم برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در روز چهارشنبه 30 آبان ماه سال جاری نشست پایش و ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیرامون نحوه همکاری با موسسه های جذب دانشجوی بین الملل دارای مجوز در سالن جلسات پردیس بین الملل دانشگاه برگزار شد.
در این نشست مهندس حامد احمدی پور و مهندس اصغر علی زاده از کارشناسان ارزیابی تخصصی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و نیز جلال گودرزی از کارگروه رصد، دکتر مرضیه کمانکش سرپرست پردیس بین الملل دانشگاه، دکتر رضا نقدی رئیس اداره دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه سمنان و جمعی از مدیران حوزه های آموشی، بین الملل، مالی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه حضور داشتند.
نماینده های وزارت علوم و کارگروه رصد در این نشست درباره قوانین و چگونگی جذب دانشجویان غیر ایرانی مطالبی بیان کردند و همچنین نماینده های موسسه های جذب دانشجویان بین الملل نیز در این نشست دیدگاه ها و مسائل خود را در این زمینه مطرح و مدیران حاضر به پرسش های مطرح شده آنان پاسخ دادند.