مناقصه نگهداشت تاسیسات بیمارستان معتمدی گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه چهاردهم آذر ماه سال جاری، جلسه کمیسیون مناقصات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن جلسات معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه که دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و سایر اعضاء این کمیسیون حضور داشتدف موضوع واگذاری مدیریت نگهداشت تاسیسات بیمارستان معتمدی گرمسار مطرح و در خصوص نحوه ارائه خدمات مذکور تبادل نظر شد.
لینک کوتاه خبر :