مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده تغذیه و علوم غذایی مستقر در آرادان برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده تغذیه و علوم غذایی مستقر در آرادان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه نوزدهم آذر ماه سال جاری، آئین بزرگداشت روز دانشجو با حضور دکتر یوسفی سرپرست دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان، دکتر نظری معاون آموزشی و پژوهشی، اعضاء هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر یوسفی سرپرست دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان ضمن تبریک روز دانشجو، از دانشجویان فعال فرهنگی به خاطر برگزاری این مراسم قدردانی و بیان نمود: زمانی که به عنوان دانشجو وارد دانشگاه می شوید یک مسیر جدید در زندگی انتخاب می کنید به قولی باید ز گهواره تا گور دانش بجوی مورد توجه قرار دهیم و دانشجو نیاز دارد در کنار آموزش مهارت معنوی، فکری، فرهنگی و سیاسی خود را هم پرورش دهد.

در ادامه دکتر نظری معاون آموزشی و پژوهشی نیز ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان، بیان نمود: رکن اساسی دانشگاه، دانشجو است. امیدوارم در حوزه آموزش  اگر چالشی وجود دارد با همدلی قابل حل است تا ان‌شاءالله بتوانیم دانش آموخته های با تجربه تحویل جامعه دهیم و روزهای خوبی با هم داشته باشیم.   

لازم به ذکر است: پخش کلیپ روز دانشجو، مسابقه، موسیقی سنتی، تک نوازی و اهدای لوح تقدیر و جوایز به دانشجویان برتر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

  • کد خبر : 54628
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *