كسب رتبه هاي تک رقمی و برتر توسط دانش آموخته های دانشكده بهداشت دامغان در مقطع كارشناسي ارشد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دانشجويان دانشكده بهداشت شهرستان دامغان در مقطع كارشناسي ارشد موفق به کسب رتبه هاي تك رقمي و برتر شدند.
دكتر حميد رضا ناصحي نيا رئيس دانشكده بهداشت دامغان ضمن اعلام این خبر گفت: مرضيه بلجي كنگرلو موفق به کسب رتبه ششم، محمد قرباني رتبه هفتم، فاضله همتي رتبه هشتم و سپيده رئيسيان رتبه بيست و هشتم آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 99 شدند.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و دانشكده بهداشت، کسب این موفقیت ارزشمند را به این عزیزان و خانواده های آنان، تمامی اعضای محترم هیات علمی، کارکنان خدوم و دانشجویان عزیز این دانشکده تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون آنان را در تمام مراحل زندگی از درگاه ایزدمنان مسئلت می نماید.