قدردانی نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان از عملکرد حوزه مالی دانشگاه در سال 1402
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، محمدرضا کاظمی نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با ارسال نامهای از ارسال به موقع صورتحساب دریافت و پرداخت نهایی و صورت مالی دانشگاه علوم پزشکی استان سال 1402 قدردانی کرد.
متن این نامه به شرح زیر است:
جناب آقای رحیمیان
مدیر مالی محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
با سلام و احترام؛
خدمت صادقانه موهبتی بیبدیل و ماندگار برای کسانی است که خشنودی خالق و پیشرفت کشور را سرلوحه اهداف خود قرار دادهاند. بدینوسیله از اقدامات مؤثر جنابعالی و سرکار خانم مینا مداح (رئیس محترم اداره حسابداری مدیریت آن دانشگاه) و جناب آقای محمدرضا بهمنی (کارشناس محترم مالی آن دانشگاه) در ارسال بهموقع صورتحساب دریافت و پرداخت نهایی و صورت مالی سال 1402 قدردانی میگردد. توفیق حضرتعالی توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت داریم.
محمدرضا کاظمی
نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی
استان سمنان