قدردانی معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت از مدیر، اعضا و کارکنان هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

قدردانی معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت از مدیر، اعضا و کارکنان هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با ارسال تقدیر نامه ای از زحمات و دکتر حمیدرضا ثامنی مدیر، اعضا و کارکنان هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی نمود.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای دکتر حمیدرضا ثامنی

مدیر محترم هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان

سلام علیکم؛

چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درست‌کاری بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند. بدین‌وسیله از تلاش‌ها و زحمات جنابعالی، اعضا و سایر کارکنان خدوم هسته گزینش آن دانشگاه در راستای جذب و گزینش داوطلبان و به‌کارگیری نیروهای مؤمن و متعهد جهت خدمت در حوزه نظام سلامت کشور تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال همچون گذشته در وظایف خود در گزینش و استخدام افراد متعهد و کارآمد در دولت انقلابی موفق و منصور باشید.

دکتر بهروز رحیمی

معاون توسعه مدیریت و منابع

و دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت 

  • کد خبر : 48338
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *