قدردانی مسئولان شهرستان سمنان از خدمات کارکنان مرکز بهداشت شهرستان سمنان

قدردانی مسئولان شهرستان سمنان از خدمات کارکنان مرکز بهداشت شهرستان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر بهرامی فرماندار شهرستان سمنان، دکتر موسوی شهردار سمنان و رئیس مرکز بین الملل راه ابریشم سمنان و خراسانیان رئیس شورای اسلامی شهر سمنان از خدمات همکاران مرکز بهداشت شهرستان سمنان در زمان همه گیری ویروس کرونا تقدیر نمودند.

دراین مراسم دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و عرض تبریک روز پرستار، به بیان اهداف برگزاری مراسم پرداخت و فرماندار شهرستان سمنان ضمن عرض تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به پرداختن اهمیت خدمات قابل ارائه به مردم توسط مرکز بهداشت شهرستان پرداخت.

دکتر بهرامی از کادر بهداشت به عنوان سربازان گمنام حوزه بهداشت و درمان یاد کرد و دو ویژگی صبرو ایثار حضرت زینب (س) را به حوزه بهداشت و کادر پرستاری منتسب و از زحمات رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان نیز تقدیر نمود.

مسئولان شهرستان سمنان با یادی از شهدای مدافع سلامت، با اهدای هدایای از ایثارگری های کارکنان مرکز بهداشت شهرستان سمنان قدردانی کردند و پیوستن فرماندار شهرستان سمنان و شهردارسمنان به پویش ملی سلامت از بخش های پایانی این مراسم بود.

  • کد خبر : 47905
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *