قدردانی مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت از مسئول آموزش و توانمندسازی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر سیفالله مرادی مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال نامهای از تعامل سازنده و همکاری فاطمه اعتمادی مسئول آموزش و توانمندسازی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با ستاد وزارت بهداشت در برگزاری دورههای آموزشی و دوره توجیهی بدو خدمت قدردانی کرد.
در متن این نامه آمده است:
مسئول محترم آموزش و توانمندسازی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
سلام علیکم؛
در دنیای پرتلاطم امروز که دانش و آگاهی بهسرعت در حال تحول است، رشد و بالندگی منابع انسانی، نهتنها یک ضرورت بلکه یک سرمایهگذاری ارزشمند برای آیندهای روشن است. بیشک این مهم جز با همت والای مردم و زنان فرهیخته که با عشق و ایثار نهال حکمت و فرزانگی را آبیاری می میکنند، میسر نخواهد شد. شما، با روشنبینی و تعهد مثالزدنی همچون شمعی فروزان مسیر دانش و معرفت را فدای جویندگان این راه هموار ساختهاید.
همکاری و تلاش ارزنده شما در پیادهسازی فرایند آموزش و توانمندسازی منابع انسانی، نقشی بیبدیل در ارتقاء سطح علمی و عملی کارکنان ایفا نموده است. برگزاری دورههای آموزشی تخصصی و کارگاههای عملی که با دقت و ظرافت تمام طراحی و اجرا میشوند، گواه روشنی بر دلسوزی و مسئولیتپذیری شماست. تعامل سازنده و همکاری صمیمانه شما با ستاد وزارت در برگزاری دورههای آموزشی و دوره توجیهی بدو خدمت نشان از تعهد شما به پیشبرد اهداف عالیه سازمان دارد.
امید است با استمرار این تلاشهای ارزشمند، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای نهفته در منابع انسانی سازمان باشیم و در مسیر پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان گامهای استواری برداریم. از خود درگاه خداوند متعال برای شما سلامتی سربلندی و توفیق روزافزون در تمامی عرصههای زندگی را مسئلت مینماییم.
سیفالله مرادی
مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت
همچنین فاطمه ملک پور مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان سمنان نیز با ارسال نامه ای از زحمات فاطمه اعتمادی مسئول آموزش و توانمندسازی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی کرد.
لینک کوتاه خبر :