قدردانی رئیس مرکز بهداشت سمنان از همراهان حوزه سلامت شهرستان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه آموزشی پیرامون مسائل بهداشتی با مشارکت سازمان های مردم نهاد (سمن ها)، موسسه های خیریه و داوطلبان سلامت در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
در ابتدای این کارگاه آموزشی دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، مطالبی در خصوص اهمیت خدمات خیرخواهانه در حوزه سلامت را بیان و لوح تقدیر به خیرین سلامت، موسسات خیریه و سمن ها اهدا کرد.
همچنین آموزش های لازم در خصوص بیماری هپاتیت و اطلاع رسانی پویش ایدز (از 20 آبان الی 20 آذر) توسط میرعمادی کارشناس مبارزه با بیماری ها، مدیریت استرس توسط علی محمدی کارشناس سلامت روان ارائه شد و همچنین نجفی نسب پیام گذار سلامت اداره هلال احمر مطالبی در خصوص بلایا، زلزله و احیا قلبی تنفسی بیان نمود.
لازم به ذکر است: این برنامه به همت واحد آموزش و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.