طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مشهد مقدس برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه صبح روز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۴ با حضور ۲۵ نفر از اعضای هیئت علمی و استادان دانشگاه در مشهد مقدس آغاز شد.
در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن خیرمقدم به شرکتکنندگان، از تلاشهای برگزارکنندگان به ویژه حمایت های سرپرست دانشگاه و معاونان آموزشی و توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی دانشگاه قدردانی کرد.
حجتالاسلام والمسلمین محرم بیابانی بر ضرورت برگزاری چنین طرحهایی و نقش اثرگذار استادان در پیشبرد اهداف فرهنگی و آموزشی دانشگاه تأکید نمود و آشنایی و هماندیشی اعضای هیئت علمی پیرامون موضوعات محوری را از مهمترین اهداف طرح برشمرد.
دکتر ابوالفضل روحی و دکتر حبشی به بیان مطالب آموزشی با موضوع جریان شناسی روشنفکری دینی در عصر حاضر و سبک زندگی اسلامی پرداختند.
این دوره در چهار روز و مجموعاً ۱۶ ساعت آموزشی تا روز شنبه اول شهریورماه ادامه یافت و آئین اختتامیه طرح ضیافت اندیشه بعدازظهر شنبه برگزار شد.
گفتنی است: این برنامه همزمان با ایام سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و سالروز شهادت امام رضا(ع) برگزار شد.