شمارش معکوس برای ارائه خدمات دانشکده دندانپزشکی سمنان به جامعه تحت پوشش بهزیستی
طرح ارائه خدمات دندانپزشکی به افراد تحت پوشش بهزیستی از ابتدای سال در دستور کار این دانشکده دندانپزشکی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بر اساس برنامهریزیهای صورت گرفته و نشست های مشترک بین دانشکده دندانپزشکی و بهزیستی، مقرر شد در آیندهای بسیار نزدیک خدمات دندانپزشکی به افراد تحت پوشش بهزیستی ارائه گردد.
رئیس دانشکده دندانپزشکی سمنان در جلسهای که روز دوشنبه نهم مرداد ۱۴۰۲ در سالن جلسات این دانشکده برگزار شد، از برنامهریزیهای صورت پذیرفته جهت آماده سازی مجموعه دندانپزشکی سمنان به منظور ارائه خدمات به افراد تحت پوشش بهزیستی خبر داد.
به گفته دکتر اکرم لبیبزاده در این جلسه در خصوص نحوه ارجاع بیماران از سازمان بهزیستی و فلوچارت جزییات وقت دهی و ارجاع به بیهوشی و پس از آن ارایه خدمت در بیمارستان بحث و رایزنی و بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در دو نهاد جهت ارائه هر چه بهتر خدمات دندانپزشکی به گروه هدف تاکید شد.
رئیس دانشکده دندانپزشکی سمنان هدف از این طرح مشترک را ارتقا و بهبود سطح بهداشت و سلامت دهان و دندان در جامعه هدف دانست.
گفتنی است: این جلسه با حضور دکتر محمود منطقی مدیر کل بهزیستی استان سمنان، دکتر اکرم لبیبزاده رئیس دانشکده دندانپزشکی سمنان، دکتر محمد حسن تجلی نماینده ریاست دانشگاه در دانشکده دندانپزشکی، دکتر معصومه میراج معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان، طاهریان کارشناس معاونت توانبخشی بهزیستی، دکتر زهرا امیری مسئول داخلی کلینیک تخصصی دانشکده دندانپزشکی، دکتر مریم جلیلی صدرآباد متخصص بیماریهای دهان،فک و صورت، علی معصومی مسئول درآمد دانشکده و نفیسه ابراهیمپور سوپروایزر آموزشی این دانشکده برگزار شد.
لینک کوتاه خبر :