شرکت بیش از 160 نفر از کارکنان دانشگاه در کارگاه آموزشی هوش مصنوعی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سلسله کارگاه های توانمندسازی کارکنان دانشگاه تحت عنوان آموزشی هوش مصنوعی ( کاربرد چت بات ها در آموزش و پژوهش ) که به صورت حضوری و مجازی در دو دوره در روزهای 15 و 23 بهمن ماه سال 1402 در پردیس آموزشی و پژوهشی و دانشکده های مستفر در دامغان و آرادان و سرخه به صورت مجازی و همچنین ستاد مرکزی دانشگاه با حضور مدرسین دکتر عباسعلی وفایی، دکتر منیر نوبهار، دکتر پیمان رئیس عبدالهی و دکتر فرزانه کرمانی برگزار شد، بیش از 160 نفر حضور شرکت کردند.
در این کارگاه آموزشی کارکنان حوزه های مختلف دانشگاه با موضوعاتی در خصوص طراحی دوره و برنامه ریزی درسی و کلاسی و طراحی اسلاید و پاورپوئینت با کمک هوش مصنوعی و همچنین آشنایی با جستجو فعالیت های پژوهشی، تدوین مقالات و پروپوزال های تحقیقاتی و پایان نامه با استفاده از هوش مصنوعی آشنا شدند.