شروع فرآیند ارزیابی نیروهای استخدامی جدید دانشگاه در دو حیطه تخصصی و عمومی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای اجرای فرآیند برگزاری کانون های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 28 مهر ماه 1402 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز شنبه شانزدهم دی ماه سال جاری فرآیند ارزیابی نیروهای استخدامی جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن مهارت های بالینی دانشگاه آغاز شد.
فرآیند ارزیابی نیروهای استخدامی جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان طاهری نماینده وزارت بهداشت، نصیری مدیر منابع انسانی، لاجوردی مدیر توسعه سازمان و تحول اداری، ثامنی مدیر گزینش، ارسطو مدیر حراست و ارزیابان حیطه تخصصی و عمومی و تسهیلگران حضور داشتند و این فرایند در دو حیطه تخصصی و عمومی با رعایت دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت برگزار شد.
همچنین دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه از محل انجام فرآیند ارزیابی شایستگی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه بازدید و با دست اندرکاران برگزاری این فرآیند گفتگو و تبادل نظر نمود.