سومین کارگروه پیشگیری و مقابله با سقط عمدی جنین در سال 1404 برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سومین کارگروه پیشگیری و مقابله با سقط عمدی جنین در سال جاری در سالن جلسات معاونت بعداشتی با حضور دکتر اقوامی دبیرکارگروه و سایر اعضاء در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه چگینی کارشناس سلامت مادران معاونت بهداشتی ضمن ارائه مصوبات انجام شده دومین کارگروه، گزارشی در خصوص سقط های ثبت شده در سامانه اپراتوری سلامت در سه ماهه اول سال 1404 ارائه نمود و به تحلیل موارد سقط و علل آن پرداخت.
در ادامه این نشست، اعضای حاضر در جلسه پیرامون دستور کار جلسه و مباحث مطرح شده به ویژه سقط های ثبت شده در سامانه اپراتوری سلامت در سه ماهه اول سال 1404 به بحث و تبادل نظر پرداختند.