سومین دوره آموزشی مهارتی و حرفه ای درمان اختلال مصرف مواد افیونی (ویژه پزشکان) در دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مدیر مرکز آموزشی مهارتی و حرفه ای دانشگاه از برگزاری یک دوره مهارتی و حرفه ای خبر داد.
دکتر امیر مولائی اظهار کرد: این دوره آموزشی که تحت مسئولیت دکتر بهناز بهنام عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان طراحی و اجرا شد، در تیر ماه سال جاری با حضور 50 مهارت آموز در دو بخش نظری و عملی به پایان رسید. دکتر صباحت لواف، دکتر مرضیه نوروزی، دکتر بهروز کارگری، دکتر اسحق رحیمیان بوگر (عضو هیات علمی دانشگاه سمنان)، دکتر آزاده معماریان (عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران) به عنوان مربیان این دوره آموزش های تخصصی را به شرکت کنندگان ارائه کردند.
وی با اشاره به اینکه این دوره از 22 تیر ماه آغاز و در 13 مرداد ماه 1404 به پایان رسید، خاطر نشان کرد: فراگیرانی که نمره قبولی را کسب کردند، گواهینامه معتبر 5 ساله از سوی مرکز ملی مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی وزارت بهداشت دریافت خواهند کرد.
لازم به ذکر است: این دوره با هدف ارتقای سطح مهارت های حرفه ای در حوزه علوم پزشکی برگزار شد و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.